Spring naar de inhoud

NOODCOMMUNICATIE

Hoe we ALTIJD onderling kunnen blijven communiceren.

Menu
  • Start hier
    • Wat als…
    • PMR446
    • CB (Citizen’s Band)
    • PMR446 en CB noodkanalen
    • B-STBY – radiotest
    • Meshcore
    • Procedure
    • Database radio operatoren
  • Infosessie
  • Blog
  • Radio Amateurs
  • Formulieren
    • Infokanalen
    • Stationsregistratie
    • Contacteer ons
  • Onze socials
  • Interessante links
  • Over ons
    • Wie zijn we
    • Copyright
Menu

Off-grid zonne-energie

Geplaatst op 11 januari 2025 door Filippe

De laatste omvormers hebben tegenwoordig een interessante optie. Namelijk de eiland modus

Deze modus zorgt er voor dat als er geen elektriciteit van het net meer is, je toch nog elektriciteit kunt aftappen van je batterijen en je zonnepanelen.

Het volstaat dan om een kleine elektriciteitskast met een verliesstroom schakelaar en een zekering te plaatsen in combinatie met een paar stopcontacten en je bent vertrokken

Recente berichten

  • B-STBY radiotest op zondag 21 juni om 21u
  • B-STBY op 19 april om 21u
  • Update B-STBY radiotesten
  • Omdat niemand kan voorspellen hoe de huidige situatie zal evolueren …
  • B-STBY: enquête & analyse na 6 edities

Categorieën

  • Algemene info
  • B-STBY
  • CB
  • Info-Sessie
  • PMR
  • Prepper
  • radiotest
  • Stroomvoorziening
  • Zonder categorie
© 2026 NOODCOMMUNICATIE | Aangedreven door Minimalist Blog WordPress thema